Jump to content

Gadib92

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Gadib92

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני נהג חדש ליפני 3 חודשים הוצאתי רישיון עכשיו על הרישיון כתוב דרוש מלווה עד 4/10 השאלה שלי זה מתי הוא יגמר ב3/10 ב12 בלילה או ב 4/10 ב 12?? תודה מראש
  2. טוב אז ככה אני גדי אני חדש בפורום אני בן 17 נוהג על מצובישי סופר לנסר 97 אני עדיין לומד שומע בדרך כלל היפ הופ מקווה להנות ללמוד והישתפר דרך הפורום =]
×
×
  • תוכן חדש...