Jump to content

barki53

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי barki53

  1. היי בני אשמח אם תצליח למצא פרטים .... שמוליק
  2. כן זה ג'וק רציני אבל אבא שלי מדבר על ה D200 בערגה והוא מתקרב לגיל הפרישה אז אין כמו פרוייקט שיפוץ רכב ניראה לי... בכל מקרה יש לכם רעיונות איפה להתחיל לחפש בארץ? בEBAY מצאתי רק 4 רכבים וגם הם משנתונים יותר ישנים , לא איכפת לי להעזר במישהו ולשלם על זה ....
  3. שלום לכולם באחרונה ניכנס לי ג'וק לראש: אבא שלי כל הזמן מספר לי על ה D200 שהיתה לו בצבא וכמה אהבתי לנסוע איתו ברכב. אז אני רוצה למצא אחת ולהפתיע את אבא שלי .... אני יודע שזה D200 משנות ה70 סביר להניח 74-75 למישהו יש מידע על הדגם שהצבא השתמש? איפה מתחילים ?
×
×
  • תוכן חדש...