Jump to content

cohen144

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cohen144

  1. שלום רב . ברשותי גי'פ טוסון ואני רוצה להסב אותו לגז . שאלתי האם יש בעיות של בלאי מואץ למנוע, לשסתומים . האם יש אגרת רישוי יקרה יותר . האם יש בעיה למכור את הרכב לאחר פירוק הערכה של ההנעה בגז . תודה על תשובות מהירות.
×
×
  • תוכן חדש...