אז ככה:
אני בן 18+
יש לי רישיון נהיגה בתקופת המלווה (עברתי טסט לפני חודש וחצי).
אני טס לחו"ל ואני רוצה לדעת אם מותר לי לנהוג.
עזבו רגע בצד את חברות ההשכרה והביטוחים.
נגיד ואני נעצר לביקורת ע"י משטרה - רישיון הנהיגה (נייר) תופס או לא?
תודה לכל העונים שיהיה חג שמח