Jump to content

Salud

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Salud

  1. Salud

    שאלה לגבי נהיגה בחו"ל

    לאחר בדיקה עם ממסי - החוק השתנה לא מזמן וקובע: נהג עם מלווה לא רשאי לנהוג בחו"ל. תודה, אפשר לנעול.
  2. Salud

    שאלה לגבי נהיגה בחו"ל

    אני נוסע לבני דודים בגרמניה. ונכון אתה צודק לגמרי - שהנהיגה היא לגמרי שונה ממדינה למדינה. מוסכם בהחלט.
  3. אז ככה: אני בן 18+ יש לי רישיון נהיגה בתקופת המלווה (עברתי טסט לפני חודש וחצי). אני טס לחו"ל ואני רוצה לדעת אם מותר לי לנהוג. עזבו רגע בצד את חברות ההשכרה והביטוחים. נגיד ואני נעצר לביקורת ע"י משטרה - רישיון הנהיגה (נייר) תופס או לא? תודה לכל העונים שיהיה חג שמח
×
×
  • תוכן חדש...