Jump to content

Paz2010

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Paz2010

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, אשמח לשמוע המלצות על קניית מכונית גולף יד שנייה שנתון 2007-2009 , איזה מנוע פחות צורך דלק 1600 או 2000? ובכלל האם ההבדלים בין 102 כוחות סוס ל-115 משמעותיים? אשמח לשמוע המלצות וחוות דעת בנושא!!!!!!! תודה
×
×
  • תוכן חדש...