Jump to content

silco100

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי silco100

  1. זה חיישן אשר אחראי על בקרת ההחלקה של האוטו ואני חושב שהוא ממוקם באזור של ההגה
  2. יש לי תקלה במערכת הesp בגולף 2001 מנוע 2000 ואמרו לי שצריך להחליף חיישן esp רציתי לדעת כמה זה עולה ואיזה מוסך ללכת?
  3. כל פעם שאני מניע את הרכב לוקח לו איזה 3-4 שניות עד שהוא מתניע יכול להיות שיש בעיה עם ההצתה?
  4. כל פעם לוקח לאוטו זמן להתניע ,מה יכולה להיות הבעיה ,וכמה זה עולה לתקן?
  5. אני נמצא בדילמה קשה האם לקנות את האוטו הזה,עשיתי בדיקה בקומפיוטסט היום והבדיקה יצאה בסדר חוץ מהמנוע שיצא"בלוק מנוע:רעש יתר,מנוע מזייף,נזילת שמן/אינו עובד עגול=מערכת תיזמון :רעש שסתומים החלף רצועת תיזמון לפי הוראת יצרן =ראש מנוע:צריכת שמן מובילי שסתומים,קורוזיה אבנית/סתימות=מערכת שמן:חוסר שמן מנוע. סיכום משוקלל למצב מנוע :41% האם לקנות את האוטו או האם ניתן לשפץ את המנוע? אם אפשר לענות דחוף
×
×
  • תוכן חדש...