אני נמצא בדילמה קשה האם לקנות את האוטו הזה,עשיתי בדיקה בקומפיוטסט היום והבדיקה יצאה בסדר חוץ מהמנוע שיצא"בלוק מנוע:רעש יתר,מנוע מזייף,נזילת שמן/אינו עובד עגול=מערכת תיזמון :רעש שסתומים החלף רצועת תיזמון לפי הוראת יצרן =ראש מנוע:צריכת שמן מובילי שסתומים,קורוזיה אבנית/סתימות=מערכת שמן:חוסר שמן מנוע.
סיכום משוקלל למצב מנוע :41%
האם לקנות את האוטו או האם ניתן לשפץ את המנוע?
אם אפשר לענות דחוף