שלום אני בן 26 סטודנט עובד.
עד היום לא היה לי אוטו,ניסיון נהיגה יש הייתי בצבא נהג בוס.
מתכוון לקנות אוטו בתקציב של עד 20 אלף שקלים, עם מנוע קטן וחיסכוני.
התקציב החודשי שלי לאוטו זה בערך 1500 ש"ח.
הכיוון שלי זה דייטסו שרייד.
מה דעתכם?ועוד על איזה אוטו אתם יכולים להמליץ לי.