שלום לכולם,
השבוע אקנה ככל הנראה את הרכב הראשון שלי. ברשותי שאלה כללית ואשמח לתשובה.
מכיוון שזהו הרכב הראשון שלי ושל אשתי, אין לנו עבר ביטוחי והצעת הביטוח הכללי היא מעט גבוהה. בני משפחה הציעו שאת הרכב נרשום בנוסף אלינו גם על אחד ההורים שלנו על מנת שכך סכום הביטוח ירד וציינו שזה דבר מקובל ושכולם עושים את זה (לי זה נראה מוזר).
האם זוהי לא עבירה של הונאת ביטוח ? הרי ההורים לא גרים איתנו (כך שאין כתובת זהה), ההורים לא רוכשים את הרכב ועל פניו אין כאן כל קשר אמיתי (פרט לקשר משפחתי) במידה ויכנס חוקר ביטוח לתמונה במקרה שנצטרך אותו בעתיד אולי נאכל אותה.
מכיוון שאני לא מתכוון לבצע דבר אסור, אשמח לשמוע את דעתם מכיוון שאני שומע דיעות לכאן ולכאן. לי זה נראה לא חוקי בכל אספקט, אבל אולי אני טועה.
תודה מראש!