Jump to content

Win32X

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Win32X

  1. אני נהג חדש ונגמר לי הלווה. יש לי תקציב של 35000 - 40000 ש''ח. אני מעוניין ברכת בעל גיר ידני, ואוטו בעל 2 דלתות(לא חובה). מנוע 1.4 או 1.6 בקיצור שהאוטו יהיה חסחני בדלק. תדה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...