Jump to content

ofer8454

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ofer8454

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי ויואנט כבר 3 שנים וחודשיים. עשיתי על הרכב הזה כ-78000 ק"מ. נכון שהרכב הוא לא מרשים בפנימיותו, הוא פשוט לא "מצועצע" כמו הרכבים חדשים ללא מחשב נסיעה וכדומה. כמה נקודות לזכותו: 1. ביקורי במוסך היו אך ורק לצורך טיפול כל 15000. 2. בזמנו כשבדקתי אפשרויות אחרות של רכבים בסדר גודל דומה מה ש"קנה" אותי היה בעיקר המרוח הפנימי והקלות לכניסה ויציאה מהרכב. 3. המחיר הזול שהיה בזמנו 114,000 שקל. 4. מחקר שעשיתי במוסכים הראה תוצאה של אמינות לא פחותה משל רכבים דומים (שאלתי בעיקר בעלי רכב ולא מוסכניקים). 5. יש לי נסיון עם הרבה כלי רכב כולל עלויות תיקון וביטוח, זה היה חלק מהשיקול לקנות אותו, ישנן רכבים שהעלויות שלהן לדעתי מוגזמות ולא אפרט וכן גם מחירי הביטוח. 6. אני אישית כאחד שמבין טוב מאוד ברכבים (הייתי מכונאי מסוקים בח"א וגם מכונאי מטוסים קלים) לא מתרשם מה"צעצועים" ומה שמעניין אותי זה הנתונים של המנוע, מה הוא מסוגל לעשות והנוחות של הנהג ונוסעיו. 7. הרכב הזה הוא רכב MPV המורכב על מסגרת של דייהו נובירה, עם מנוע של 2000 סמ"ק לרכב לדעתי יש חסרון אחד עיקרי והוא תצרוכת הדלק שלו, שלא פחותה מזה של רכבים אחרים בעלי מנוע 2000 סמ"ק. לסיכום: 78000 ק"מ של הנאה מרכב של שים דלק וסע. חבל שלא מביאים אותו יותר - יהיה לו מחליף
×
×
  • תוכן חדש...