Jump to content

yehuda83

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yehuda83

  1. לילה טוב. אני הולך לבדוק מחר את הרכב הנדון ומה שמפחיד אותי זה שהמנוע רק 68 כ"ס, אנחנו משפחה של 2 הורים ושתי ילדות קטנות וגרים בירושלים. אני צריך את הרכב לנסיעות עירוניות בעיקר ופעם בחודש וחצי נסיעה מחוץ לעיר. נ.ב האוטו ידני וקילמוטרז נמוך יחסית. תודה
  2. אנחנו משפחה צעירה (הורים+ שתי ילדות) והתחלנו לחשוב על קניית רכב. אנו מחפשים רכב יד שנייה ואנחנו לא מסוגלים להוציא הרבה, רק 15000 וכמובן שנשמח לפחות. היעוד של המכונית הוא לנסיעות עירוניות מרובות ברחבי ירושלים ופעם בכמה זמן נסיעות מחוץ לעיר להורים או לטיולים. לסיכום: רכב בטוח, תא מטען מרווח (בכל זאת משפחה), אמין, זול, וכמובן חסכוני בדלק (ידני?) ואחזקה שוטפת. התחלתי קצת לגשש והמליצו לי על פורד פיאסטה, סיטרואן ססקו, פיגו 205 206, פולו... אבל אני ממש פתוח להצעות הערות והארות. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...