Jump to content

MIKI-

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MIKI-

  1. שלום רב בקיצור ולעניין מחפש רכב שישמש אותי גם לעמסה של משקל דודים שמש וכו' וגם ישמש בתור רכב פרטי לנצל אותו עד תומו עכשו ממה שעולה בראש ומתחשק לי עלו זה רכב גיפ כגון: איסוזו דימקס האנטר וכו' תקציב עד גג 140 הכי לחוץ שנתון 2007 ומעלה כי אני מחפש ק"מ נמוך השאלה מה עדיף 4X4 4X2 השאלה מזה אומר לי לגבי תיחזוק הרכב וכו' משו שיסחוב לי לשלוש שנים הבאות ויהיה סוס עבודה לגביי מסעות שטח יכול להיות שאני יכנס בעתיד לא חזק בתחום כרגע אשמח לקבל את עזרתכם תודה
×
×
  • תוכן חדש...