Jump to content

noa27

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של noa27

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי סיטרואן C4 2006 שהתגלתה בה לא מזמן בעיה בתיבת ההילוכים. לפי המוסך בו אני מטפלת (מוסך מורשה של סיטוראן) אחרי שבוצעה בדיקה מעמיקה ,יש צורך בשיפוץ כללי של הגיר מה שהוערך ב7000 ש"ח. הדילמה שלי היא האם בכלל כדי לתקן ? (הרכב שווה בערך 53000 ש"ח וגם זה בקושי) האם התקלה יכולה לחזור על עצמה ( המוסך נותן אחריות לשנה או 20000 ק"מ) או שכדי לי למכור ולא להתעסק עם זה. חשוב לציין שהרכב נחל כבר כמה תקלות -לפני שנה החליפו לו משאבת הגה , הוחלפו גם בלמים והיתה בעית חשמל בדלת, והוא עומד על 90000 ק"מ. בדקתי בכמה מוסכים וזה בערך אותו מחיר לשיפוץ תיבת הילוכים. אשמח את עזרתכם. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...