שלום לכולם
לאחר חיפוש ארוך ומתיש של רכב יד שנייה קטן בסביבות ה 60 אלף אני שוקל מאוד ברצינות לקנות את האלטו.
רציתי לדעת אם יש מישהו שקנה את הרכב ויכול לענות לי על השאלות הבאות:
1. האם הרכב "יסחב" לי גם בעליות לירושלים פעמיים בשבוע?
2. האם צריכת הדלק שהיבואן מפרסם אכן נכונה (אני מדבר על הדגם הידני).
3. אילו תוספות ניתן "לסחוט" מהסוכנות? (שמעתי שיש כאלו שהצליחו להשיג ניקל בגריל, קודנית וכו')
אני ממש אודה אם תוכלו לפרט לי כמה שיותר.
אוראל.