האוטו מליסינג,ככה שלא חשוב לי אמינות ושמירת ערך.אני אבדוק את שתיהן ונראה.הבנתי שהפלואנס נוחה בהרבה לפי המבחנים וזה דבר חשוב,גם נוחות הכיסאות דבר חשוב,בעיקר כאשר אני סובל מכאבי גב.
האמת שבדקתי את הסקודה והבנתי שגם היא מגיע בלי רדיו מקורי,אבל אני אבדוק שנית,היא בהחלט יכולה להיות אפשרות נחמדה.
תודה לכולם על התשובות.