Jump to content

maoraz812

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של maoraz812

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי ברכב 95000 ק"מ ורציתי לשאול : נכנסתי למוסך מורשה על מנת לעשות טיפול ( לא כולל טיימינג נעשה ב- 60 א' ) ונמסר לי כי יש לבצע טיפול בנוסף רצועות הגה דפוקות, תושבת גיר דפוקה, שפריצר מגבים לא עובד, מגבים עצמם לא עובדים, ברקסים אחוריים החלפה, נזילת שמן באזור הטיימינג, תקלה אלקטרונית שנובעת ממנורה קדמית בעייתית. השאלה : א. למה אני צריך להיערך בערך כספית לטיפול מהסוג הזה במוסך מורשה. ב. האם טיפול מהוסוג הזה כדאי לבצע במוסך לא מורשה אך מבין ברנו למרות ש/האמת שאני לא נוטה לכך כי הרכב מטופל מק"מ ראשון במוסך מורשה. ג. מה המשמעות של החלקים "דפוקים" אלו וכיצד החלפתם תשפר את חווית הנהיגה. אני מודה מראש לתשובתכם ואשמח לקבל תגובות או תשובות מבעלי רנו או מומחים לרכב מהסוג הזה
×
×
  • תוכן חדש...