Jump to content

gmc

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gmc

  1. לפי שבוע-שבועיים קראתי בעיתון שעומד להיכנס חוק חדש שמגיל 16 ו9 חודשים יהיה אפשר לנהוג כאשר תקופת המלווה תוגדל לחצי שנה במקום שלושה חודשים..רציתי לדעת אם מישהו שמע על זה משהו ויודע יותר פרטים.
×
×
  • תוכן חדש...