יש לי גולף 2003 אוטומט שעשתה 88000 ק"מ בעלת גיר משופץ.
בזמן נסיעה התחלף ההילוך מראשון לשני עם מכה חזקה ואז נתקע ההילוך והמשכתי את הדרך בטורים גבוהים
מבלי שעבר הילוך נוסף.
נדלקה גם נורה בצבע כתום.
יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה?
כמה היא אמורה לעלות?
האם כדאי להחליף לגיר חדש?
האם כדאי לשפץ שוב?
האם כדאי להמשיך ליסוע או לגרור למוסך?