Jump to content

sponga

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sponga

  1. שלום חברים, רציתי להתייעץ איתכם לגבי נושא שקורה לי רק בנסיעות בלילה. כשאני נוסע בלילה עם מזגן על קור, יוצאת רטיבות כמו זיעה מפתחי האוורור ברכב, בעיקר מהקונסולה המרכזית. לא חסר לי שום נוזל ברכב, בדקתי והאוטו מקרר בד"כ סבבה (אם כי בפקקים פחות טוב). לא נדלקות שום מנורות אזהרה ברכב והכל נראה תקין לגמרי. אגב, צינור הניקוז לדעתי לא סתום היות ואחרי נסיעה אני רואה מים שמטפטפים מתחת לרכב, בוודאות מהמזגן. מה דעתכם ?
×
×
  • תוכן חדש...