אני הזמנתי (לא בחיפה) והשארתי את המערכת המקורית.
אין שום סיבה להחליף את המערכת המקורית שהיא של חברה טובה ומוכרת במשהו סיני.
לגבי ה"פונקציונליות"...
DVD? נו באמת מי רואה סרטים בנהיגה...
בלוטוס? כל דיבורית פשוטה שעושה 100 ש"ח תעשה את העבודה
בעוד בהמערכת המקורית משתלבת הרבה יותר טוב בשאר העיצוב וגם מקבלים שליטה מההגה (שזה משהו באמת פונקציונאלי).