Jump to content

777bigpopo

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 777bigpopo

  1. הייתה לי גולף 1600 משנת 2006 (כנראה עם אותו מנוע) והרגשתי את אותה התופעה כהאוטו עומד עם מנוע דולק. הלכתי למוסך של צ'מפיון והם אמרו שזו תופעה נורמאלית למנוע הזה... אז הפסקתי לתייחס וחייתי עם זה בשלום.
  2. הפסיקו לייצר אותה בכתום בכלל ולא יהיו יותר. אפשר לראות באתר העולמי של סיאט את הצבעים החדשים (הרבה פחות אפשרויות מהקודמים)
  3. כן.....
  4. אותו הדבר.
  5. מגיע תוך שבועיים-שלוש מיום התשלום.
  6. אני הזמנתי (לא בחיפה) והשארתי את המערכת המקורית. אין שום סיבה להחליף את המערכת המקורית שהיא של חברה טובה ומוכרת במשהו סיני. לגבי ה"פונקציונליות"... DVD? נו באמת מי רואה סרטים בנהיגה... בלוטוס? כל דיבורית פשוטה שעושה 100 ש"ח תעשה את העבודה בעוד בהמערכת המקורית משתלבת הרבה יותר טוב בשאר העיצוב וגם מקבלים שליטה מההגה (שזה משהו באמת פונקציונאלי).
×
×
  • תוכן חדש...