אני רוצה לתת לכם המלצה חמה 🔥, על דניאל מסאונד קלאב.
קניתי לאחרונה רכב חשמלי של סקודה ממיטב כספי, ורציתי לשדרג את הסאונד קצת , אחרי שהלכתי למקום מוכר מהמרכז ששמעתי עליהם המון המלצות עשיתי התקנה עם ציוד שהם המליצו והכל.
בסיום ההתקנה הייתי מאוכזב מהסאונד שהתקבל, הרגיש סתם חזק, בלי הפרדה ועומק ובעיקר לא מה שחיפשתי.
אז שוב חיפשתי ובמקרה דרך הפייסבוק והמלצות הגעתי לדניאל.
הייתי קצת יותר סקפטי אבל מהרגע הראשון, הבנתי שדניאל מקצוען, שאוהב סאונד, ומבין בזה בצורה טובה ומעמיקה.
נרגעתי, נתתי לו לטפל לי ברכב, והתוצאה סאונד מעולה! עם אותו הציוד כמעט, הוספנו DSG, מגבר נוסף, וטוויטרים והמהפך היה מדהים!
היום אני נהנה לשבת ברכב ולשמוע מוזיקה אין מה להגיד, הבן אדם מקצוען.
הוא היום מקבל באיזור כרמיאל אבל זה שווה את הנסיעה.
מוזמנים לדבר איתו 0536221240 לא תתחרטו.