Jump to content

vtib16a2

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vtib16a2

  1. התכונתי...התחממות של הראש ..לא של האש...טמבל היה מבין תמשפט בחברה שסתום 1 עולה 500 ש''ח שסתום 1 אמור לעלות בין 60 ל80
  2. b16a2 אני מחזיק רכב כזה..... וזה 170 כ''ס B16A (1.6 DOHC V-TEC) 160HP B16A2 (1.6 DOHC V-TEC) 170HP
  3. הרכב הvti הוא שלי .... שסתומים שרופים...בגלל התחממות של האש..וזה גם יכול להיות בגלל חוסר דלק. שסתומים לא מצצאתי בארץ קניתי ראש שלם של B16A2 מישה יכול לעזור לי למצאו שסתומים זה המידה שלם!!!! 5וחצי 27וחצי 102וחצי חריץ 1 תודה
×
×
  • תוכן חדש...