ברשותי בלנו 2001 לאחרונה בסיום של הנהיגה המים בנוזל הקירור גולשים ברמה מטורפת כמו קומקום מוצף
חוץ מזה הרכב נוסע פיגוז
אני צריך דיאגנוזה לגבי הבעיה לפני שאני הולך לתרום כמה שקלים למוסך
ברשותי בלנו 2001 לאחרונה בסיום של הנהיגה המים בנוזל הקירור גולשים ברמה מטורפת כמו קומקום מוצף
חוץ מזה הרכב נוסע פיגוז
אני צריך דיאגנוזה לגבי הבעיה לפני שאני הולך לתרום כמה שקלים למוסך