שלום,
גם אני בדיוק מחפש DVD 2DIN לקורולה שלי, והמחירים בארץ מטורפים יחסית למחירים של המוצרים שבאים מסין
אין מושג מה טיבם, ואם משהו קנה ניסה שמע, המלצות יתקבלו בברכה
דבר אחד חשוב לזכור, יש מס על המוצר שאתה רוצה לייבא - לפי בדיקה שעשיתי - יש 33.3% מס, ועל זה תוסיף את המע"מ
יכול להיות שיתווסף 100-300 ש"ח עמילות מכס.. עדיין חצי מחיר מהארץ, אבל מתייקר.
למה אתה מעדיף את היקר שמגיע "כאילו" במיוחד לאוטו ?
לא עדיף לקנות פנל ב 20-40 דולר (פתור ממס) ולתת למתקין ?