שלום, נוצרו לי נקודות חלודה קטנות בקוטר של 4 מילימטר(אפילו פחות) ובנוסף יש כתם חלודה יחסית גדול בין החיבור של האנטנה לגג הרכב, לפי מה שקראתי בכמה מקומות מה שצריך לעשות זה לשייף,לצבוע עם צבע יסוד ואז עם צבע עליון (צבע לרכב/מתכות?)
האם מה שתיארתי הוא נכון ומספיק? ובאיזה מקרים צריך להשתמש בממיר חלודה?