Jump to content

ron789

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ron789

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מישהו יודע?
  2. שלום, נוצרו לי נקודות חלודה קטנות בקוטר של 4 מילימטר(אפילו פחות) ובנוסף יש כתם חלודה יחסית גדול בין החיבור של האנטנה לגג הרכב, לפי מה שקראתי בכמה מקומות מה שצריך לעשות זה לשייף,לצבוע עם צבע יסוד ואז עם צבע עליון (צבע לרכב/מתכות?) האם מה שתיארתי הוא נכון ומספיק? ובאיזה מקרים צריך להשתמש בממיר חלודה?
×
×
  • תוכן חדש...