שלום לכולם!
יש לי סוזוקי סוויפט ידנית עם מנוע 1000 משנת 91.
בתקופה האחרונה המנוע נכבה תוך כדי נסיעה,ומגמגם לפעמים.
לפעמים כשאני מכבה את המנוע הוא מתחיל להשתעל ואז הוא נכבה.
לפני חודשיים החלפתי משאבת דלק כי אמרו לי שהיא הלכה.
הבעיה עדיין נמשכת הלכתי שוב למוסך ואמרו לי לנקות קרבורטור השאלה היא האם יכולה להיות סיבה אחרת לתקלה?(דיסטרובוטור או משהו אחר)
תודה מראש!
ואם משהו מכיר מוסך אמין לניקוי קרבורטור או קרבורטור יד שניה מפירוק באזור לוד,תודה!