שלום רב!
לפני כשלושה ימים החלפתי את צינור הנשם במאזדה 6(שנת 2003-מנוע 2.3 ליטר) שלי,ואתמול התחלתי להריח "ריח פלסטיק שרוף" יוצא מהאגזוז בליווי עשן לבן,הריח נמצא גם (קצת) במושב האחורי של האוטו.
אני חייב לציין שאני מתגורר בטקסס-ארה"ב מושלג וקר,אבל העשן הלבן מלווה בריח פלסטיק שורף.
מה שכבר בדקתי זה:
1-לא נמצא שום ניילון או סוג פלסטיק שנדבק לממיר או מתחת למנוע.
2-אין שום ריח מהמנוע עצמו או באיזור המנוע.
3-אין רעשים מיוחדים,שמן+מים אנטי פריז בסדר כרגיל.
4-אין מים שיוצאים מהאגזוז-יבש.
אם יש כיוון למישהו פה,אני נורא אשמח.
אני אודה לכל עזרה ומענה שתתקבל.
תודה רבה ויום טוב!