Jump to content

shmulik26

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של shmulik26

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב! לפני כשלושה ימים החלפתי את צינור הנשם במאזדה 6(שנת 2003-מנוע 2.3 ליטר) שלי,ואתמול התחלתי להריח "ריח פלסטיק שרוף" יוצא מהאגזוז בליווי עשן לבן,הריח נמצא גם (קצת) במושב האחורי של האוטו. אני חייב לציין שאני מתגורר בטקסס-ארה"ב מושלג וקר,אבל העשן הלבן מלווה בריח פלסטיק שורף. מה שכבר בדקתי זה: 1-לא נמצא שום ניילון או סוג פלסטיק שנדבק לממיר או מתחת למנוע. 2-אין שום ריח מהמנוע עצמו או באיזור המנוע. 3-אין רעשים מיוחדים,שמן+מים אנטי פריז בסדר כרגיל. 4-אין מים שיוצאים מהאגזוז-יבש. אם יש כיוון למישהו פה,אני נורא אשמח. אני אודה לכל עזרה ומענה שתתקבל. תודה רבה ויום טוב!
  2. שלום רב! הנני מתגורר בארה"ב,אני מחזיק במאזדה 6 שנת 2003 מנוע 2.3 ליטר. לפני כמה שבועות התחלתי להרגיש כי במהלך האצה הראשונית של הרכב ממצב עומד,אני מפמפם כמה פעמים עד שהרכב (2-3 שניות) מגיב ללחיצה שלי או שהוא קופץ לטור גבוה בגלל הצתה מאוחרת. אני שואל ממה זה יכול לנבוע חוץ מאפשרות פלגים או כבלי הצתה?(חשבתי בכיוון של פילטר דלק,אוויר). נאי מודה על כל עזרה או תשובה שתינתן. תודה והמשך יום טוב.
×
×
  • תוכן חדש...