שלום לכולם
יש לי מאזדה לנטיס 2001 שעברה לפני חודשיים החלפת גיר לגיר משופץ (אוטומט), רצועת טיימינג, כל פילטר ושמן אפשריים, שטיפת מערכות, טיפול 90000 במוסך מורשה מאזדה.
לאחר ההחלפה התפתחה תקלה מוזרה: הגיר מחליק בבוקר. כל בוקר, כשמכניסים לדרייב, לוחצים על הגז, הטורים עולים אבל ההילוך מחליק והרכב מאיץ באופן סמלי בלבד (ל 5 קמ"ש אולי). לעומת זאת הבעיה לא קיימת ברוורס.
אם אני נוסע 200 מטרים אז הכל מסתדר באורח פלא.
הבעיה החמירה בהדרגה, כמעט ואי-אפשר היה להבחין בה בהתחלה אבל היא הייתה שם מהיום הראשון.
הייתי בחזרה במוסך אבל הם לא יכלו לשחזר את התקלה ועדיין לא השארתי להם את הרכב ללילה כדי שיראו בעצמם.
באופן מובהק, הגיר שקיבלתי דפוק, השאלה שלי, אחרי שאני אשאיר אותו ללילה והם יראו בעצמם, מה הם צפויים להגיד לי ומה אני צריך לדרוש מהם? איך אני נמנע מפינג-פונג עם המוסך שיימשך עד שהגיר ייצא מאחריות?
תודה מראש.