שלום לכולם
אני מפרסם את הסוגייה הבאה כדי שאם מישהו ייצטרך עזרה מתישהו הוא יוכל להיעזר במקרה זה כפי שאי בעצמי קראתי בפורום הזה.
לפני כחודשיים וחצי החלפתי צמיגים לאופנוע שלי בצמיג ישיר פ"ת.
לצערי, העבודה לא נעשתה לשביעות רצוני ואף נגרם לי נזק חמור מאוד.
בדרישה לפיצוי נתגלע סכסוך ביני ובין מנהל המקום והלה לא רצה לקחת אחריות על הבעיה.
מצאתי בפורם, מישהו עם סיפור דומה על ויכוח מקצועי עם צמיג ישיר, ואותו בחור פנה למר יוסף נעים חבר ועדת הצמיגים באיגוד
המוסכים שפתר לו את הבעיה.
רשמתי את המספר, סיפרתי ליוסף את הבעיה, שלחתי לו את הטענה וההוכחות בנושא, ולאחר יום, יוסף השיג לי את הפיצוי הכספי.
אני רוצה להודות ליוסף על עזרתו וטיפולו המסור ללא תמורה ולהבא כל מי שצריך סיוע מקצועי ידע שיוכל לפנות אליו.
(יוסף 0505619050)
בברכה
אבי