Jump to content

פאני

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של פאני

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה לעונים. הנסיעות יהיו כרגע רק באיזור גוש דן אבל אני לא יכולה לפסול נסיעות יותר ארוכות בהמשך. אני מעדיפה מאוד אוטומט. לגבי כמה ק"מ בשנה, הרוב המוחלט של הנסיעות יהיו בת ים-רמת גן וחזור, אני לא מתכננת נסיעות ארוכות מדי. אני יכולה להגדיל את התקציב, אבל האם זה כדאי לרכב ראשון?
  2. כן, אני מחפשת רכב בגודל של הסיריון. המראה חשוב אבל אני מוכנה להתפשר עליו בתמורה לאמינות ובטיחות.
  3. אני רוצה לקנות רכב, זהו רכב ראשון ואני לא כל כך בטוחה מהו סכום סביר להשקיע בקניה של הרכב. מצד אחד, חשוב לי שיהיה רכב אמין, שאני לא אצטרך לבלות במוסך כל שני וחמישי, שלא ישבוק חיים באמצע הנסיעה. מצד שני, מכיון שזהו רכב ראשון שלי ולא נהגתי מעולם, אני קצת חוששת מקניה של רכב במחיר יקר מדי, שמא יתמלא שריטות תוך שבועיים. אני חשבתי על השקעה של כ 25000 פלוס מינוס, האם זה סכום סביר? אפשר להשיג רכב טוב במחירים האלה? אחד שאני אוכל גם למכור אותו בהמשך בקלות יחסית? אני מסוגלת כלכלית להגדיל את התקציב, השאלה היא האם זה כדאי בשביל רכב ראשון? בנוסף, האם תוכלו להמליץ לי על דגמים אמינים? אני מעדיפה רכב קטן, שוב, מכיון שזה רכב ראשון ומעולם לא נהגתי, אני חושבת שיהיה לי יותר קל לשלוט ברכב קטן. חשבתי בכיוון של דייהטסו סיריון, האם הוא נחשב רכב טוב? הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך גוש דן. תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...