Jump to content

טליה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טליה

  1. שלום לכולם. פעם ראשונה שלי פה ואני רוצה להגיד מראש תודה לכל מי שיקדיש לי כמה דק' לעזרה... עד לא מזמן היה לי רכב מסוג יונדאי לנטרה שנת 98. היה מאד אמין, מרווח ונוח. לרגל הולדת הבת שלי אני רוצה לעבור לרכב חדש יותר. יש לי תקציב של עד 35000ש"ח. חשוב לי שהרכב יהיה מרווח (עם התינוקת מגיע גם הרבה ציוד...), בטוח ואמין. אה כן, שיהיה גם אוטומטי. חשוב לציין שאני נוסעת עליו לא מעט במסגרת עבודתי כך שמבחינת השימוש בו זה לא יהיה "רכב שני" אלא "רכב ראשון". שמעתי שכדאי להישאר עם רכבים יפניים כי הם אמינים יותר. יש למישהו המלצה יותר ספציפית? סוג רכב? דגם שנה? אקבל כל המלצה בשמחה! תודה!
×
×
  • תוכן חדש...