Jump to content

גילטי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גילטי

  1. שלום אני מעוניין ליבא לארץ קראוון ממונע חדש ו/או ישן , האם משהוא יודע כמה מס משלמים על רכב שכזה ? האם המס הוא על הרכב בלבד ואילו המס על האביזרים האחרים שונה ? האם משהוא מכיר חברה בארץ שיש לה ניסיון ביצור אבזרים לקראוונים ?
×
×
  • תוכן חדש...