Jump to content

dip

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dip

  1. שלום בעקרון הצרכים שלי הם צריכת דלק נמוכה כמה שניתן (בימים אלה שהדלק בשמיים) רכב קטן אפילו 2 דלתות... מחיר ביטוח נמוך (צד ג) כמה שפחות טיפולים שוטפים איזה דגמים/חברות/שנה מומלצים?
×
×
  • תוכן חדש...