רכשתי לפני כחודשיים רנקס 2006 עם יחסית מעט ק"מ - 50K יד 1.
הרכב קופצני במידה מסויימת על אספלט משובש, יותר מורגש אחרי נסיעה של 20-30 דקות.
לחץ צמיגים תקין 32 לפי ספר הרכב.
רציתי לשאול - על פי ניסיון בעלי רנקס אחרים, האם כל הקורולות מדגם זה קופצניות, או שאולי ישנה בעיה ברכב הספציפי?
(בעיה בבולמי זעזועים?)