Jump to content

צחי בני

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי צחי בני

  1. עדיין מחכה לתשובה תודה.
  2. חברים שלום, אני מחפש רכב שני לבית, אמין, בטוח במחיר סביר. במהלך חיפושיי נתקלתי ברנו מגאן 2005 אוטומט עם מעט קלומטרים. הרכב נראה טוב, אך הבנתי שהגיר שלהם די בעיתי. האם נכונה השמועה? אם כן מה הן התקלות הצפויות ועלות תיקונם? תודה מראש, צחי.
×
×
  • תוכן חדש...