אני מחפש רכב בסביבות ה25 אלף.
אני מוכן אך ורק לגיר ידני שיהיה מנוע חזק טורבו אם אפשר בתקציב
אני מאוהב למשל באיבזה 20VT גולף GTI כאלה רכבים.
חשבתי על הפולקסווגן פולו 1400 16v, הונדה סיוויק ESI, ורנו מגאן קופה 2000.
אם יש חוות דעת עליהם מה עדיף או רכבים אחרים אני אשמח לשמוע אתכם, תודה!