Jump to content

Chenk2006

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Chenk2006

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לצערי אני יודע שהמכוניות האלה לא יכנסו לי בתקציב הבאתי אתזה כדוגמא לרכבים שאני אוהב מבחינת צורה מנוע,ופוטנציאל לשיפורים. והלנצ'יה מרובעת מדי לטעמי, הגרסת 100 כ"ס די חזקה של הפולו, תודה ואם אפשר עוד עצות
  2. אני מחפש רכב בסביבות ה25 אלף. אני מוכן אך ורק לגיר ידני שיהיה מנוע חזק טורבו אם אפשר בתקציב אני מאוהב למשל באיבזה 20VT גולף GTI כאלה רכבים. חשבתי על הפולקסווגן פולו 1400 16v, הונדה סיוויק ESI, ורנו מגאן קופה 2000. אם יש חוות דעת עליהם מה עדיף או רכבים אחרים אני אשמח לשמוע אתכם, תודה!
×
×
  • תוכן חדש...