Jump to content

yaniv9865

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv9865

  1. ראשית, תודה על התשובה. זה לא העניין הכלכלי, הבעיה היא שהילדים שלי הורסים כל דבר חשמלי בבית וכך אני אתלה את הרדיו דיסק גבוה. בכל מקרה היכן ניתן לרכוש שנאי מהסוג הנ"ל
  2. שלום, אני מעוניין לרכוש רדיו דיסק של רכב ולחברו בבית (יש לי 2 תינוקות שהרסו את כל המערכות בבית). האם ניתן לחבר רדיו דיסק mp3 בבית ע"י שנאי או האם יש מתאם אחר. אשמח אם ניתן יהיה לפרט את האפשריות הקיימות תודה רבה
  3. שלום לחברי הפורום. יש לי דייהטסו שרייד 93 אוטומט. (היחיד שאשתי מצליחה לנהוג בו !) בשבוע שעבר, הרכב כבה תוך כדי נסיעה ולא הצלחתי להניע אותו מחדש. לאחר גרירה למוסך, המכונאי בדק והחליט שמשאבת הדלק הלכה. לאחר שהוא החליף, הוא הניע את הרכב ולאחר מספר דקות הרכב כבה. הוא ניסה לשאוב דלק באופן ידני והחליט שמד הדלק מקולקל ואין דלק ברכב. הוא מילא 50 ₪ והרכב הניע ! באותו רגע נסעתי לתדלק ומסתבר שהרכב היה מלא (הצלחתי למלא עוד 60 ₪ בלבד). בכל מקרה, הרכב הניע ולכן התעלמתי ונסעתי לדרכי. עד השבוע . . . שוב הרכב החליט לשבות ולא הניע. גררתי את עצמי עם הרכב שוב למכונאי והוא החליט לפרק את טנק הדלק. הוא ניסה לרוקן את מיכל הדלק ויצא לו 5 ליטר בלבד ! לטענתו, מד הדלק מקולקל וטנק הדלק ריק !!! הוא מילא 5 ליטר והצליח להניע את הרכב. נסעתי לתחנת הדלק ומסתבר שטנק הדלק מלא. חזרתי למכונאי ולטענתו, יש בעיה בטנק הדלק !!! ויש צורך להחליף את טנק הדלק. חברה, זה כל כך מצחיק אבל מאוד מתסכל. האם משהו יודע או נתקל בבעיה מסוג זה. אשמח לתשובה מהירה כי האשה לוחצת . . .
×
×
  • תוכן חדש...