שלום לכולם
עם התרחבות המשפחה הצפויה (משניים לארבע ), אנחנו תחפשים רכב גדול מספיק וחסכוני שיוכל להעמיס 2 + 2 קטנטנים + 2 כלבים גדולים + רכב קטן וסופר חסכוני לכ 25K לשנה (בעקבות גידול צפוי בוןןח הנסיעה היומי לעבודה)
תקציב - עד 30-40 אלף (בצער ניפרד הקליאו 1400 ידנית, סופר חסכונית וגם מפיסטה 2001 ) לכל אחד
שקלתי - כרכב גדול - מעבר לדיזל - קנגו, המוסכניק האמין המליץ להסתפק ה 1.9 ולא ללכת על הטורבו. מה דעתכם על יכולת הסחיבה בעליות ב 443 לירושלים ? האם ישנם רכבים שאינם רשומים כ'מסחרי' ? האם הרישוי, ביטוח זולים יותר ?
ממה שראיתי בודדים מגיעים עם 6 דלתות..
האם יש לכם רעיונות נוספים לרכב המשפחתי (חסכוני ושיהיה גלול מספיק להעמיס את כולנו)
כרכב שני, לנסועה יום יומית לעבודה, גם כאן המחשבה היא לעבור לדיזל , מה דעתכם על C3 דיזל, סקסו דיזל או אפילו קליאו CDI, או קרסרה דיזל. המטרה לחסוך עלויות ולהשאר עם הרכב שנים רבות, מצד שני רצוי שנתון מתקדם עם ABS ויותר כריות אויר
כמובן שהבחירה תהיה רכב ידני.
בתודה מראש אורי