אני אסביר
כאשר אני מתחיל נסיעה אפילו במישור המנוע מגיע נגיד ל 3000 סלד וגם אם אני עוזב את הגז לוקח לו כ2 שניות עד שעובר הילוך
לשני ,
אם אני מתחיל נסיעה בעלייה ,נגיד אחרי פנייה האוטו מושך את הילוך שני אפילו עד 4500 סלד אפילו שאני לא מנסה למשוך
הילוך ,זאת אומרת גם שאני מרפה מהגז ההילוך לא מתחלף . קניתי את האוטו לא מזמן והגיר קיבל ציון של 94 בבדיקה
( נאמר לי שיחסית לרכב של 8 שנים הבלאי של הגיר סביר וזה אופיני לגיר של הונדה .והגיר במצב תקין )
גם שאני לא מנסה למשוך הילוך העברת ההילוך מתעכבת .
יש משמעות לכך שנפח המנוע גדול 1850 ?