Jump to content

cikuh

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cikuh

  1. רגע אם כבר מדברים.. מישהו יכול להסביר לי,אם אני קונה לבד את החומר איך אני משחיר את החלון בעצמי?
  2. cikuh

    גודל המדבקה של סיאט לאון

    אהלן אני נמצא באותו עניין והתכנון שלי פשוט ללכת לאיזשהו בית דפוס ולעצב לבד מדבקה לפי הגודל המתאים לא עדיף?
  3. אהלןן.. אני מעוניין לצבוע את הקליפרים של הברקס אצלי באוטו רציתי לדעת איזה צבע רצוי לקנות,ומעל כמה מעלות הוא צריך להחזיק מעמד?
×
×
  • תוכן חדש...