Jump to content

AN2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AN2

  1. שלום לכולם אני וחברתי מעוניינים לקנות רכב. מה אנחנו צריכים?: רכב קטן או גדול לא משנה שיהיה חסכוני ובטיחותי.(רצוי אמין אבל אני יותר מאמין בהיסטורית בעלים ורמת ההתעללות שהרכב עבר מאשר באמינות חברת ייצור.. היה לי כבר 2 סובארו DL שממש לא הראו אמינות) תקציב:חושבים על אפשרוות לקנות רכב קטן מחברה ולשלם בתשלומים. עד כה התקציב עומד על 25 אלף. הנסיעות : מפ"ת לאריאל הלוך חזור ופעם בשבוע בערך לירושלים. זה יוצא משהו כמו 70 קילומטר ביום. סוג מנוע: בנזין או דיזל לא משנה. הכיוון שחשבנו הוא:107 ידנית מהחברה השאלה האם המנוע הפיצי הזה יסחב.. ברור לנו שאנחנו לא נצפה למהירויות מטורפות אבל גם 110 120 זה מספיק בשבילנו. אם שכחתי עוד מאפיינים לרכישת רכב אנא הודיעו לי. תודה לעונים מראש.
×
×
  • תוכן חדש...