תודה (מאוחרת)
כנראה אתה צודק בקשר לגודל ההנחה או הפטור, ממש מרגיז חשבתי שיש פטור מלא ממיסים.
רק הערה אין פה שום קומבינה שמנסים לעשות. היא באמת עולה חדשה נולדה וגדלה בחו"ל ולא גרה בארץ מעולם. אחרי התיכון היא עלתה ארצה והתגייסה ועכשיו משתחררת
עבור בתי החיילת שמשתחררת באוקטובר ויש לה זכויות של עולה חדשה
קריטריונים לפי הסדר הזה:
קטנה עד בינונית
בטיחותית
חסכונית
נראית טוב ונעים לנהוג בה (זריזה, יושבת טוב על הכביש, מתוכננת טוב בפנים)
תשמור על ערכה יחסית לאחרות