Jump to content

אלי גילדי

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי גילדי

  1. תודה (מאוחרת) כנראה אתה צודק בקשר לגודל ההנחה או הפטור, ממש מרגיז חשבתי שיש פטור מלא ממיסים. רק הערה אין פה שום קומבינה שמנסים לעשות. היא באמת עולה חדשה נולדה וגדלה בחו"ל ולא גרה בארץ מעולם. אחרי התיכון היא עלתה ארצה והתגייסה ועכשיו משתחררת
  2. תודה. התקציב תלוי במחיר לאחר הנחת עולה חדשה שממש אין לי מושג מהי. האם ניתן לקנות ללא מיסים בכלל? אם כך אחפש משהו בסביבות ה100 שיעלה ללא מיסים חצי מזה
  3. עבור בתי החיילת שמשתחררת באוקטובר ויש לה זכויות של עולה חדשה קריטריונים לפי הסדר הזה: קטנה עד בינונית בטיחותית חסכונית נראית טוב ונעים לנהוג בה (זריזה, יושבת טוב על הכביש, מתוכננת טוב בפנים) תשמור על ערכה יחסית לאחרות
×
×
  • תוכן חדש...