שלום לכולם
בשעה טובה קניתי סוזוקי ג'מני 2007 הדגם המפואר
ויש לי חלקים מהמערכת שהייתה באוטו הקודם שכוללת פאנל של פיוניר קומפוננט של פוקל 5.25" ומגבר
עכשיו עוד לא התחלתי להיכנס לזה יותר מידי אבל כבר אפשר לראות כמה בעיות רציניות...
1. הרמקולים הקדמיים המקוריים של האוטו הם מאוד קטנים 3-4 אינץ לדעתי.. אפשרי בכלל להכניס שם 5.25 עם הרחבה?
2. האוטו מגיע עם מערכת מובנית שממה שנראה היא לא להיט בכלל אז אני רוצה להחליף למה שיש לי.. איך עושים את זה? עם בנייה? כמה זה אמור לעלות ? והאם יש פיתרון אחר יותר טוב..?
ובכלל אם יש למישהו רעיון איך להכניס את המערכת הזאת באוטו בצורה פשוטה עד כמה שאפשר אני אשמח לשמוע רעיונות! (בניות על הדלת ורעיונות בסגנון כנראה שלא ייצאו לפועל בגלל חוסר תקציב..)
תודה רבה!