שלום רב
קניתי רכב עם דיבורית טליט GPS והעברנו את בעלות הטליט על שמי.
אני צריך לצרוב את המס' שלי בדיבורית החדשה ובכדי זה אני צריך לנסוע במיוחד למתקין של פלאפון בכדי לבצע את הפעולה הלוקחת 20 שניות.
האם מישהו יודע מהם השלבים והקוד לצריבת מס' במכשיר זה ?
תודה
רועי