ברשותי יונדאי i30 cell סטיישן 2014 רכב אמין ומצויין אך בסיסי ביותר ללא נוחיות מיוחדת באבזור
לאחרונה בשל נסיעות מרובות מתחילה להרגיש אי נוחות בישיבה , איטום שנשחק ורעשי חוץ חזקים לי מידי.
מעוניינת להחליף ולהתקדם בשנים.ברשותי תקציב של עד 100.000₪
מתלבטת בין סקודה אוקטביה לצרפתית
המלצות?