Jump to content

tzoike

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tzoike

  1. היי קבלתי רכב ליסינג מסוג שברולט סוניק שמגיע עם מערכת סטריאו אינטגרלית ששולטת על נגן MP3 באמצעות כניסת USB וכמו כו יש בה דיבורית בלוטוס מובנת. לאחר שחיברתי את הנגן ואת הסלולרי גיליתי שהמערכת לא תומכת בעברית וכל השירים ואנשי הקשר שלי רשומים בתווים לא מזוהים. האם ישנה דרך לעדכן את התוכנה של המערכת בכדי שתוכל לתמוך בעברית? תודה, יאיר
  2. שלום לכולם יש לי סיטרואן C4 שנת 2007 (הדגם הפחות מאובזר). המערכת המקורית מגיעה בלי תמיכה ב MP3 ומכיוון שהיא מסונכרנת עם מחשב הרכב ועם השליטה מההגה אני לא רוצה לוותר עליה. משנת 2008 (אם אני לא טועה) אותה המערכת בדיוק מגיעה עם תמיכה ב MP3. שאלתי היא: האם אני יכול לקנות מפירוקים מערכת של C4 שנת 2008 ולהחליף אותה במערכת שלי ולקבל את כל האפשרויות שיש בדגם של שנת 2008? אם כן, כמה לדעתכם מערכת כזו עשוייה לעלות והיכן כדאי להתקין אותה? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...