היי
קבלתי רכב ליסינג מסוג שברולט סוניק שמגיע עם מערכת סטריאו אינטגרלית ששולטת על נגן MP3 באמצעות כניסת USB וכמו כו יש בה דיבורית בלוטוס מובנת.
לאחר שחיברתי את הנגן ואת הסלולרי גיליתי שהמערכת לא תומכת בעברית וכל השירים ואנשי הקשר שלי רשומים בתווים לא מזוהים.
האם ישנה דרך לעדכן את התוכנה של המערכת בכדי שתוכל לתמוך בעברית?
תודה,
יאיר