שלום לכולם,
הודעה ראשונה אבל קורא ישן עוד מהימים שפול - גז היו ביחד עם הפורום הזה.
הגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות מערכת לאפלאוז שלי, לא אוטו מי יודע מה אבל יהיה נחמד אם יהיה בו מערכת טובה.
כמו כן אני מעוניין להזמין אותה מחו"ל ככה שהצעות למותגים כגון Kicker, MTX וכו' יהיו טובות.
התקציב שלי הוא 3 אלף רק למערכת, בלי המשלוח מכס וכו', יש לי רמקוליים אחוריים ככה שאני צריך רק מגבר, סאב וקומפוננטים.
רציתי לדעת אם כדאי לקנות מונו בלוק רק לסאב או שעדיף לחבר הכול למגבר אחד ?
מה לגבי המבצעים שיש באתרים בחו"ל על זוג סאבים ומגבר במחיר טוב ? זה משתלם או שזה סתם לדחוף לקונה ?
תודה לכולם על העזרה !
שקד.