אז ככה,
האוטו חנה ברחוב בצורה חוקית, ברחוב מאוד רחב. מישהו גירד לי את כל הדלת של הנוסע הקדמי, נזק לא קטן..
אזרח טוב לב רשם את הפרטים של הרכב: מספר, ואיך נראים האנשים שישבו בו.
הוא גם צילם תמונה והשאיר לי את הצילום והפרטים בדף על השמשה. בתמונה אפשר לראות את הדגם. בנוסף לכך, נשארה חתיכת פלסטיק של הפגוש של הרכב הפוגע שמאששת שהצילום הוא נכון. (כתוב שם החברה על הצד האחורי של הפלסטיק ובטוח אפשר לראות שזה מתאים לדגם שפגע).
אז מה עושים עם זה? הביטוח שלי אמור לדאוג להכל?
צריך לערב משטרה?
צריך לציין שאין לי את הפרטים של האזרח הטוב לב שהשאיר את הדף, ככה שבינתיים אני לא יכול להביא אותו להעיד או משהו כזה.
תודה רבה לעונים,
ניר.