שלום לכל חברי הפורם!
ברצוני לציין בתחילה את העובדה שהפורום מאד מקצועי, לקח לי תקופה עד שנרשמתי אך אני נוהג לבקר רבות בתוך אורח ומתרשם מאד מכל מהתגובות הרציניות..לשאלתי - אני נתכנן בקרוב לקנות רכב. ההתלבטות היא בין אופל קורסה 1400 אוטומטית שנת 2001 יד 2 130000 ק"מ מדגם comfort לבין סיאט איביזה 1600 יד 2 דגם signo שנת 2001 גיר רגיל 126000 ק"מ. המוכר של האיביזה אומר שהוא החליף מחשב למחשב חדש... מה זה אומר?? על האופל רוצים 24000 ןעל האיביזה 27000. אשמח לקבל חוות דעת מקיפה על כל אחד... בנוסף ראיתי שבקורסה יש גם אופציה לגיר רובוטי שהוא בעייתי... הקורסה שאני מצאתי היא בעלת גיר אוטומט.. האם זה גיר אוטומט רגיל או איזה איזיטרוניק או רובוטי מאיזה סוג או טיפטרוניק?? אציין ששתי המכוניות נראות לפני בדיקה במכון כמכוניות מטופלות ושמורות (האופל קצת יותר..)
תודה מראש על העזרה.
אם למישהו יש הצעות טובות יותר לרכב בסגנון של האופל והאיביזה ב 25000 שח תקציב אשמח לשמוע..
בחוות הדעת אשמח אם תתיחסו : לאמינות, דלק, חווית נהיגה, שמירת ערך, חלפים וכל טיפ שעולה על דעתכם.