Jump to content

nitzansegal82

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nitzansegal82

  1. תודה לכולם , ירדתי ביינתים מהאוטו למרות שאני מאד רוצה כזו אני חייב להיות ראלי! מחר אני רואה איביזה 1600 סיגנו, עשתה 130000 משנת 2001 יש למישהו טיפים מה כדאי לבדוק באופן ספציפי יותר בדגם הזה?
  2. שאלה לכולם: מתי לדעתכם נכון להתמקח עם המוכר על מחיר הרכב? אחרי או לפני הבדיקת קנייה? אם לא מגיעים להסכמה על המחיר לפני הבדיקה, יתכן שהכסף של הבדיקה ירד לטמיון בגלל חוסר הסכמה על המחיר לאחריה. מצד שני, קשה לסכם על המחיר הסופי לפני שרואים את תוצאות הבדיקה. עוד פרט חשוב הוא, שאין לי באמת מישהו שמבין ויכול לבוא איתי ולהעריך את מצב הרכב לפני בדיקה. אומנם יש לי איזו הבנה מינימלית, אבל אני מניח שהיה עדיף מישהו שמבין יותר שיעריך. תודה לכולם!
  3. מה יש לכם לומר על פונטיאק סנברד קבריולט 3100 130000ק"מ יד 3. האוטו נראה במצב טוב לפני איזה שהיא בדיקה... האם כדאי לבדוק? מה היתרונות ומה החסרונות? כמה ראלי לשלם על כזה אוטו?
  4. תודה גלעד.. מה היתרונות של האיביזה על האופל? מה הבעיות האופיניות של האופל? מי עדיפה מבחינת ביצועים ואמינות? לאופל 90 כ"ס ולאיביזה 99, האיביזה ידנית (לא אוטומט כמו שרשמתי.
  5. שלום לכל חברי הפורם! ברצוני לציין בתחילה את העובדה שהפורום מאד מקצועי, לקח לי תקופה עד שנרשמתי אך אני נוהג לבקר רבות בתוך אורח ומתרשם מאד מכל מהתגובות הרציניות..לשאלתי - אני נתכנן בקרוב לקנות רכב. ההתלבטות היא בין אופל קורסה 1400 אוטומטית שנת 2001 יד 2 130000 ק"מ מדגם comfort לבין סיאט איביזה 1600 יד 2 דגם signo שנת 2001 גיר רגיל 126000 ק"מ. המוכר של האיביזה אומר שהוא החליף מחשב למחשב חדש... מה זה אומר?? על האופל רוצים 24000 ןעל האיביזה 27000. אשמח לקבל חוות דעת מקיפה על כל אחד... בנוסף ראיתי שבקורסה יש גם אופציה לגיר רובוטי שהוא בעייתי... הקורסה שאני מצאתי היא בעלת גיר אוטומט.. האם זה גיר אוטומט רגיל או איזה איזיטרוניק או רובוטי מאיזה סוג או טיפטרוניק?? אציין ששתי המכוניות נראות לפני בדיקה במכון כמכוניות מטופלות ושמורות (האופל קצת יותר..) תודה מראש על העזרה. אם למישהו יש הצעות טובות יותר לרכב בסגנון של האופל והאיביזה ב 25000 שח תקציב אשמח לשמוע.. בחוות הדעת אשמח אם תתיחסו : לאמינות, דלק, חווית נהיגה, שמירת ערך, חלפים וכל טיפ שעולה על דעתכם.
×
×
  • תוכן חדש...