Jump to content

kreka

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kreka

  1. שלום לכולם, ברשותי גולף שנת 2008 והתגלתה בעייה בוינקר שעל המראה בצד הנוסע, פשוט הפסיק לדלוק בדיקה במוסך גילתה שהמנוע של החלון החשמלי, האחראי על הוינקר שעל המראה, מראה חשמלית וחלון חשמלי התקלקל. צמפיון דורשים על המנוע הנ"ל 2400 ש"ח!! החלק הוחלף כבר פעם במסגרת האחריות ועכשיו התקלקל שוב. הבעתי את חוסר שביעות רצוני מכך שהחלק מתקלקל פעמיים במכונית בת 3 ו"זכיתי" ב 30% אחוז הנחה מצמפיון. לא מספיק לדעתי ואני מחפש חלופות. העניין הוא שאני לא מוצא את החלק הזה רק באתרים רוסיים. יש לי את המק"ט והוא 1K0959702NZ7K האם מישהו נתקל בבעייה ויודע היכן להשיג חלק תואם,חלופי או אפילו מקורי במחיר שפוי? תודה
×
×
  • תוכן חדש...